כוחות מיוחדים חיסלו את המחבל השני בטובאס שבשכם

שלמה ריזל 1 Comment on כוחות מיוחדים חיסלו את המחבל השני בטובאס שבשכם

כוחות הביטחון חיסלו לפני זמן קצר חשוד בכפר טובאס בבקעת הירדן. לדברי אנשי השב"כ מדובר במחבל השני שביצע את הפיגוע הרצחני בו נרצחו ארבעה יהודים הי"ד ונמלט. בפיגוע נהרגו ארבעה יהודים, ונפצעו ארבעה נוספים הם: 1 קשה, 2 בינוני ו-1 קל שפונו בניידות טיפול נמרץ של מד"א לבתי החולים בירושלים ופתח תקווה.

צילום: מד"א
21:27
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כוחות הביטחון חיסלו לפני זמן קצר חשוד בכפר טובאס בבקעת הירדן. לדברי אנשי השב"כ מדובר במחבל השני שביצע את הפיגוע הרצחני בו נרצחו ארבעה יהודים הי"ד ונמלט. בפיגוע נפגעו מירי שמונה יהודים, מהם 4 שלאחר בדיקות רפואיות נקבע מותם בשטח ע"י פארמדיקים של מד"א ו-4 פצועים, מהם: 1 קשה, 2 בינוני ו-1 קל שפונו בניידות טיפול נמרץ של מד"א לבתי החולים בירושלים ופתח תקווה.

דובר צה"ל מסר כי כוחות שב"כ וימ"מ איתרו וניטרלו את המפגע שברח מזירת הפיגוע בעלי. כוחות של שב"כ וימ"מ ניהלו מרדף אחר המפגע שנמלט מהזירה. במהלך הפעולות המודיעניות והמבצעיות של שב"כ, אותר רכב הטויטה עימו

ראש הממשלה בנימין נתניהו בהתייחסות לפיגוע בסמוך ליישוב עלי: "היום סמוך ליישוב עלי התבצע פיגוע נפשע ומזעזע. מעומק ליבי אני שולח תנחומים למשפחות הנרצחים, ה' יקום דמם ואני שולח בשם העם כולו איחולי החלמה לפצועים. כוחותינו פועלים עכשיו בשטח כדי לבוא חשבון עם המרצחים. אנחנו כבר הוכחנו בחודשים האחרונים שאנחנו באים חשבון עם כל המרצחים, בלי יוצא מן הכלל. כל מי שפגע בנו – נמצא או בקבר או בכלא. כך יהיה גם כאן.

אני רוצה להגיד לכל מבקשי נפשנו – כל האופציות פתוחות. אנחנו נמשיך להילחם בטרור במלוא העוצמה ואנחנו ננצח אותו".

video
play-sharp-fill

שני המחבלים הגיעו לתחנת הדלק בעלי ווביצעו ירי לעבר התחנה. כתוצאה מהירי נהרגו ארבעה יהודים. לאחר קרב יריות מחבל אחד חוסל במקום, והמחבל השני ככול הנראה ברח מהזירה. בעקבות הארוע הוכרז אביר לילה ג בישוב עלי ותושביו הונחו להסתגר בבתיהם. כוחות רבים במקום סרקו אחרי המחבל, ובעקבות איכון לכלי הרכב שנמצא באזור שכם – אותר המחבל שהחליף את נסיעתו למונית במטרה לטשטש את עקבותיו.


חובש רפואת חירום במד"א מוטי דהן סיפר: "קיבלנו במוקד 101 של מד"א דיווח על פיגוע ירי בתחנת הדלק סמוך לעלי. הגענו בכוחות גדולים לתחנת הדלק וראינו מחזה קשה. 7 פצועים סבלו מפצעי ירי בגופם, חלקם בתחנת הדלק וחלקם במסעדה סמוכה. ביצענו בדיקות רפואיות והתחלנו להעניק טיפול רפואי, 3 מהפצועים פונו בניידות טיפול נמרץ של מד"א לבתי החולים ולצערינו נאלצנו לקבוע את מותם של 4 נפגעים."

אביה חיים ויוני רוזנפלד פרמדיקים באיחוד הצלה מסרו: "למרבה הצער נקבע מותם של ארבעה בני אדם שנורו למוות – חלקם בתום מאמצי פעולות החייאה. כמו כן: הענקנו סיוע רפואי ראשוני לארבעה פצועים (נפגעי ירי). ולמספר נפגעי חרדה".

לשכת רה"מ מוסרת כי ראש הממשלה בנימין נתניהו מקבל עדכונים ביטחוניים על פרטי הפיגוע בעלי ויכנס הערכת מצב ביטחונית בזמן המיידי. שר הביטחון יואב גלנט מקבל עדכונים שוטפים על פרטי פיגוע הירי בעלי והמצוד המתנהל אחר המחבלים. שר הביטחון יקיים בשעה 18:00 הערכת מצב עם הרמטכ״ל, ראש השב״כ ובכירי מערכת הביטחון. הכוחות במחסמים כי רכב המפגעים ייתכן טיוטה לבנה ושברולט שחורה המסתיימות ב-62.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    אם השם לא ישמור עיר שוא שקד שומר מאד עצוב תחומים למשפחות והחלמה מהירה לפצועים בשרות טובות וחודש טוב לכל בית ישראל